Breaking News

Saturday, June 7, 2014

Bayi Comel Dalam Kotak Air Mineral

Embedded image permalink 
Bayi Dalam Kotak Air Mineral

Bayi Dalam Kotak Air Mineral


Info serius pilihan Blog Santai adalah kisah seorang bayi lelaki yang cukup sifat dan masih bertali pusat ditemui oleh seorang pemilik kedai runcit di dalam kotak air mineral dihadapan kedainya di Kg Gajah Mati, Bachok, awal pagi tadi. Bayi malang ini ditinggalkan bersama beberapa helai lampin sebagai bekalan.

Biarpun hanya berada didalam sebuah kotak kecil, Alhamdulillah bayi ni masih berkesempatan untuk melihat dunia. Kalau tak pastinya ia mungkin dah lama menjadi arwah. Samada di buang kedalam takungan najis atau dipam ke dalam toilet atau ditanam hidup-hidup dibelakang rumah. Hmm...siapalah ibu dan bapa kepada bayi ni ya? Adakah mereka juga perlu disebat dikhalayak ramai seperti kisah ini: Di Sebat Di Depan Ibu Kerana Teman Wanita

16 comments:

  1. Orang macam Sha yang teringin sangat nak anak... tak lekang dibibir doa untuk mendapatkan zuriat.... yang diorang ni senang sangat buang anak :(

    ReplyDelete
  2. Saya pernah nasihat patient, seorang ibu yang mengandung anak x berbapa ni supaya biarlah ni 1 je dosa yang dia buat. Jangan sampai membunuh bayi yang bakal dilahirkan pula. Sebab bayi tu suci.

    ReplyDelete
  3. Subhanallah....semoga urusan anak kecil yg berdosa itu dipermudahkan...aamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry.. .typo
      Semoga urusan anak kecil yg x berdosa itu dipermudahkan..aamiin..

      Delete
  4. Allahuakbar...semoga bayi yang tidak berdosa ini panjangkan umur dan sehat wal'afiat...aamiin

    ReplyDelete
  5. Kesiannya. Alhamdulillah masih hidup. Semoga panjang umur anak kecil tu..

    ReplyDelete
  6. Kesianlah nasib budak tu.. hanya Allah jualah yg membantu dia dlm mengharungi kehidupan di dunia ini... aamiin..

    ReplyDelete
  7. Comelnyaaaa... Sampai nya hati si ibu tu... Tak ke dia rasa kasih sayang pada anak tu... Huhu..

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Raudhah.
    Kesina budak yg tak berdosa tu.

    Raudhah, boleh contact Liza guna email lixayati@gmail.com tak?

    Hadiah contest yg liza buat tu dipulangkan semula kpd Liza kerana alamat tak lengkap katanya. Tolong bg semula address lengkap beserta no telefon. Liza tak senang hati selagi hadiah tu xdpt pada yg sepatutnya. (Blog Liza ditutup sementara, so just email je k). Terima kasih atas kerjasama,

    ReplyDelete
  9. ibunya masih berpikiran waras..syukur..:)

    ReplyDelete

Designed By