Breaking News

Wednesday, June 18, 2014

WW # 25: Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar

   Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar
Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar
Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar 
Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar. Case Close?

Pada setiap hari Rabu, Blog Santai akan menerbitkan satu entri bergambar tanpa kata. "Wordless Wednesday" memberikan peluang kepada pembaca untuk membuat tafsiran tentang maksud gambar, berdasarkan kefahaman masing-masing.

16 comments:

  1. macam mana la boleh terbakar yer...ada spekulasi2 yg timbul ni...

    ReplyDelete
  2. salam. hmm macam mana bole terbakar ni..

    ReplyDelete
  3. WOh..kena panah petir ke?hehe.. Dah menabung juga =)

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/06/simptom-gout-dikurangkan-dengan-set-gout-shaklee.html

    ReplyDelete
  4. haah tgk td kilg ni terbakau ...huhu
    ada byk spekulasi
    tp bialah ..ad kebaikan n keburukan nye ni

    ReplyDelete
  5. ke dibakar?sebab dah rugi hari tu...kalau terbakar boleh claim insurans..

    ReplyDelete
  6. aduh, tak dapatlah merasa bihun yang ssssedap ni lagi!

    ReplyDelete
  7. something wrong neh..tetiba terbakar...

    ReplyDelete
  8. terbakar atau kena bakar, kan ?? tak tahu lah....

    ReplyDelete
  9. Terbakat atau dibakar wallhu'alam...

    ReplyDelete
  10. dah ada macam-macam spekulasi..terbakar, kena bakar atau dibakar

    ReplyDelete
  11. Bila berlaku kemusykilan.. cara yg terbaik adalah memadamkan kemusykilan tersebut.. wallahualam..

    ReplyDelete
  12. Terbakar ke mmg sengaja dibakar ni ...

    ReplyDelete

Designed By