Breaking News

Friday, October 24, 2014

Masuk ICU Gara-Gara Kasut

Masuk ICU Gara-Gara Kasut
Masuk ICU Gara-Gara Kasut 

Masuk ICU Gara-Gara Kasut 


Kisah samseng di sekolah tidak pernah sepi. Ada aje yang nak jadi kaki buli. Terbaru berlaku di Balik pulau. Gara-gara sepasang kasut, seorang pelajar tingkatan dua dari Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Balik Pulau dimasukkan ke ICU. Beliau yang kritikal disahkan patah tulang rusuk dan bahu setelah "dikerjakan" menggunakan seterika panas serta dipijak beramai-ramai selama beberapa jam oleh sekumpulan pelajar senior di asrama mereka. 

Kejadian malang yang berlaku awal pagi Rabu, hanya diketahui oleh warden keesokan harinya. hmmm...lambatnya warden sekolah bertindak. Nasib baik masih bernyawa. Kesemua pelajar yang terlibat telah dikenal pasti dan akan ditahan untuk siasatan lanjut. Apa-apa pun adik-adik ni memang cari nahas..sayang..belajar dah pandai tapi perangai macam gangster. Siap bawak gang lagi. 

Bila baca kes ni teringat kes Gadis Pailang. Apa khabar adik-adik pailang kita sekarang ya. Moga-moga dah insaf semuanya..

1. Kisah Ice Cream
2. 15 Rahsia Selfie 

16 comments:

  1. sudah masuk apa boleh buat heee...terima sahajalah

    ReplyDelete
  2. makin melampau dah gangsterisme skrg ni..kesian budak tu

    ReplyDelete
  3. Patut hukum dgn setimpalnya gengster2 itu..untuk memberi pengajaran pd mereka dan pd yg lain juga..

    ReplyDelete
  4. amboi, tu mrsm tu..golongn pandai2 tu..eih2..kat situ dah nmpk kepndaian xdpt nk bwak ke mna klau pemikiran xseiring..huhu..

    ReplyDelete
  5. lahhh nina xtau pun jd kt balik pulau. MRSM situ fames dgn bdk2 pandai xsangka ad yg buat malu nama skolah.

    ReplyDelete
  6. elok kalau dpt tangkap yg memukul tu terus amik tindakan tegas macam budak pailang yg dulu tu.

    ReplyDelete
  7. pandai tapi x guna otak namanya nih ... nak salahkan siapa pun x tahu . mrk bkn budak2 lagi ... 2x rhb di mlm hari ...

    ReplyDelete
  8. Bagi seterika panas balik kat budak-budak ni.
    Lepas tu bagi sebatan macam kat penjara.
    Baru dia rasa sakit bila 'dikerjakan'.
    Lepas tu denda buat kerja amal cuci tandas2 Awam.
    Afterwards, suruh hafal surah.Al-Baqarah dengan tafsiran sekali & tasmiq.
    Selagi tak hafaz, 'tahan' depa.
    Perangai Nauzubillah.
    Ni kenapa la warden lambat tau????

    ReplyDelete
  9. nike air force 1, http://www.airforce1.us.com/
    soccer jerseys, http://www.soccerjerseys.us.com/
    mulberry outlet, http://www.mulberryoutlet.com.co/
    lacoste polo shirts, http://www.lacostepoloshirts.cc/
    michael kors outlet, http://michaelkors.outletonlinestores.us.com/
    ralph lauren uk, http://www.ralphlauren-outletonline.co.uk/
    toms outlet, http://www.tomsoutlet-stores.com/
    polo ralph lauren, http://www.poloralphlauren.us.org/
    nike free uk, http://www.nikefreerunning.org.uk/
    ralph lauren outlet, http://www.ralphlaurenoutlet.in.net/
    christian louboutin, http://www.scarpelouboutin.it/
    michael kors handbags, http://www.michaelkorshandbagsoutletstore.us.com/
    cheap nhl jerseys, http://www.nhljerseys.us.com/
    the north face clearance, http://www.thenorthfaceclearances.us.com/
    north face outlet, http://www.thenorthface.me/
    rolex watches uk, http://www.rolexwatches-uk.co.uk/
    coach outlet online, http://www.coachoutletonline-store.us.com/
    louis vuitton bags, http://www.louisvuittonbag.us.com/
    mbt shoes, http://www.mbtshoesoutlet.us.com/
    chanel handbags, http://www.chanelhandbags-outlet.us.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletusa.net/
    cheap oakley sunglasses, http://www.cheapoakleysunglassess.us.com/
    the north face uk, http://www.thenorthfaces.org.uk/
    jordan shoes, http://www.jordan-shoes.us.com/
    hollister uk, http://www.hollistershirts.co.uk/
    oakley sunglasses, http://www.wholesaleoakleysunglasses.us.com/
    abercrombie and fitch, http://www.abercrombie-fitch.us.com/
    0926maoqiuyun

    ReplyDelete

Designed By