Breaking News

Tuesday, July 16, 2013

CCTV Rakam Aksi Budak Kecil Curi Ipad

Paparan seorang kanak-kanak perempuan berbaju pink mencuri ipad di sebuah kedai menjadi viral serta merta setelah ia dimuat naik ke Youtube sejak dua hari lalu. Berdasarkan komen-komen di Youtube, rata-rata ramai berpendapat, kanak-kanak itu sudah dilatih oleh seseorang dewasa sebelum memasuki premis berkenaan. Ia kelihatan agak Professional walau....

Video ini telah meraih lebih 100,000 tontonan dan lebih 300 komen pengguna di Youtube.

 maxresdefault

Klik Sini Untuk Tonton Aksi Pro Si Kecil

12 comments:

  1. Isk3...kesian budak tuh. Mesti jadik mangsa paksaan sapa2 ni. Budak2 mana reti nak slumber mcm tuh ha...sedih ngan manusia yg mcm ni. Budak2 pun nak jadikan bahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ridzwan..mesti budak tu dah diajar apa nak di buat..macam tau-tau aje..

      Delete
  2. agaknya di anak pinjam kot heee

    ReplyDelete
  3. ish..ish..ish..pro sangat budak ni..

    ReplyDelete
  4. dah tgk pun, salah sapa tu.. nampak sangat macam dah diajar2 je

    ReplyDelete
  5. Yelah tu dah ditrained tu kalau tidak mana retikan Raudzah

    ReplyDelete
  6. bahaya btl,kecik2 da pandai mencuri,besar nanti xtau la,hope dia berubah la bile dah dewasa nanti..buruk pulak rupa kalo pompuan kaki mencuri.

    ReplyDelete

Designed By