Lelaki ini taksub dengan pembedahan plastik untuk kelihatan sempurna

            
Justin Jedlica, berusia 32 tahun dari New York, telah menghabiskan sekitar $ 100,000 untuk 90 pembedahan kosmetik, dalam usahanya untuk kelihatan sempurna.


Melihat gambar diatas ramai yang mungkin berfikir, Justin Jedlica, adalah fanatik gimnasium. Tetapi realitinya, tidak sesekali. Beliau sebenarnya mempunyai implan dada, implan enam-pek, triceps dan bisep implan. 
                 
Kegilaannya terhadap pembedahan plastik bermula apabila beliau mahu kan bahagian pinggungnya kelihatan ketat dan pejal. Selepas melalui 13 sesi kosmetik, dia mendapat apa yang dia mahukan. Tetapi itu adalah hanya permulaan. Sepanjang 10 tahun yang lalu, Justin Jedlica telah melalui 90 pembedahan plastik yang berbeza, mengubah dirinya menjadi KEN DOLL.

 
   
Sebagai seorang pelajar, dia adalah straight As student. Walaubagaimanapun dia sentiasa taksub dengan saiz hidung beliau. Bagi beliau, ia adalah satu disater dan memutuskan untuk mengubahnya. Setelah melalui lima pembedahan beliau mendapat apa yang dikehendakinya. 

Justin sangat teruja dengan transformasi fizikal yang dilakukannya dan tidak berhasrat untuk berhenti dalam masa yang terdekat.

Dalam temu bual untuk ABC 20/20, Jedlica mengaku ketagih kepada pembedahan plastik.




Comments

  1. Haish,plastik betul budak ni.Sana sini implan..!

    ReplyDelete
  2. entahlah KA no komen tang benda2 mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Its ok KA..cuma ingatkan girls aje nak jadi barbie doll...rupa-rupanya guys pun sama nak jadi doll..he..he

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat