Skip to main content

Misteri Tangan Putus Di Tepi Jalan


Foto metro.co.uk
Foto metro.co.uk


Gurauan seorang jurusolek artis amatur ternyata menjadi apabila‘tangan putus’ yang direka dan ditinggalkan di tepi jalan jadi tumpuan ramai.  Polis juga terpaksa dipanggil bagi menyiasat kewujudan tangan manusia yang putus  itu.

Paul Plumber, 34, mencipta tangan palsu yang sudah putus dan dalam keadaan ngeri di tepi jalan dan meninggalkannya untuk dijadikan bahan tontonan kepada sesiapa yang lalu di kawasan itu.

 

Gurauan itu ternyata tidak menjadi apabila salah seorang orang awam yang lalu di kawasan itu menghubungi polis kerana mempercayai tangan palsu itu merupakan tangan manusia yang betul.
 

Plumber terpaksa mengakui kepada polis beliau hanya cuba bergurau kepada orang yang lalu-lalang di tepi jalan di tepi jalan Hyson Green.  “Kami hanya memberi nasihat kepada Plummer berhubung tindakan gurauannya yang tidak kena pada tempat itu,” kata salah seorang pegawai polis Nottingham.

Comments

  1. Kalau kita jumpa pun, report gak kat polis. Ada ke bergurau mcm tu? haha...omputih ni pelik2.

    ReplyDelete
  2. bergurau ke menakutkan org..macam2 betul dorang ni

    ReplyDelete
  3. dia guna apa buat nak tangan tu? mcm real lah..tapi agak2 lah nak bgurau..nanti ada pulak sampai pengsan tkejut beruk. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat