Cara Mudah Buat Duit Dengan Cash4Visits

 Salam Semua,

  http://somalilandpress.com/wp-content/uploads/2013/04/dollar-cash-618x412.jpg
" Cash For Visit"

Today I am glad to share satu lagi cara mudah buat duit dengan Cash4Visits. Cash4Visits.Com adalah merupakan sebuah syarikat pengiklanan dalam talian yang terkemuka. Melalui sistem yang dimiliki you all boleh mendapatkan duit dengan mudah hanya dengan berkongsi pautan rujukan dengan rakan-rakan dan juga keluarga melalui laman web, blog, forum, media sosial, facebook, twitter, bilik sembang dan lain-lain media yang you all join.

Income yang you all boleh dapat juga quite ohsem kerana di bayar dalam USD seperti berikut:

  |   Signup bonus:  2$        |  
|   Per unique visit: 0.5$  |
|   Minimum payout 30$  |

Dan cara untuk mendapatkan bayaran kat atas senang aje:

1. Daftar secara Percuma Di Sini untuk mendapatkan Referral Link you all
2. Kongsi link you all dengan rakan-rakan untuk mendapatkan $ 0.5 bagi setiap "Unique Visit" dan $ 2.0  bagi setiap "New Referral".
3. Dapatkan bayaran pada setiap akhir setiap bulan (min 30 $) melalui PayPal, Cek @ Bank Transfer

Senangkan. So far kita rasa ini adalah salah satu cara yang paling mudah untuk untuk mendapat income tambahan berbanding beberapa program lain yang kita dah join.

So tunggu apa lagi. Register sekarang  Di Sini K. I am sure you all tak kan menyesal coz Register Percuma aje. And then senang-senang you all boleh dapat $ 2.0 @ RM6.00 bagi setiap new referral member.

Good Luck Semua!!!!!

Comments

  1. Aslkum, just nk tau klu kita dh ada ads yg lain di blog spt nuffnang dsb boleh ke tambah yg ini, atau boleh utk media sosial yg lain2 spt fb dll? Maaf tanya sbb saya masih lagi baru blogging, asal suka2 tp mula berminat pula ttg internet ads payment ni. Thanks ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Khir..Thanks khir sudi baca and tahniah coz nak mencuba. Rasanya takda masalah kot. sebab kita pun ada beberapa adverts kat dalam Blog ni and so far dapat aje income dari dia orang. Alhamdulillah. Cuba dulu k..percuma aje register then promote aje link yang khir dapat tu. In Shaa ALLAH ada rezeki nanti..

      Delete
  2. hehehe cash4visits memang easy peazy if nak earn side income. kak raudzah, kalo fae klik nuff add is my click counted in? or they kira click stats from m'sian je. fae bruneian btw hihi. fae dah klik ad akak yang save 22 and laptop stand dalam link exchange tab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup Fae..kita join dari Blog fae tau..nway tq ya click my add, tapi rasanya its only for Malaysian..

      Delete
  3. baut duit lagi ni nak ...blh bagi duit raya kat anak sedara lebih sikit

    ReplyDelete
  4. salam,ingin mencuba Rahsia Orang Kaya Terus Kaya?

    sila klik link untuk mengetahui dengan lebih lanjut

    http://www.ceo-cyber.com/sms/index.php?ref=5zal

    ReplyDelete
  5. Bukan dia akan suruh lengkapkan survey ke -masalahnye kat situ sy stuck.die soh kt langgan servis tah ape tah baru bole claim payment. Bile da langgan. Survey still not complete. Bile try contact admin die..xbole..mcm tpu je..huhu. Pls help me ashrafshukor@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. saya pon sma tak boleh claim payment pon.tak complete survey.cne ek?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat