Breaking News

Monday, July 22, 2013

Awas: Handphone Meletup Di Dalam Poket Seluar

https://says-dot-my-production.s3.amazonaws.com/says_news_remix/story_element/image/51de9c461744fe0cf700dfbf/4376a8f8-3475-492e-9429-ba1dac028d2d.jpeg 
 Samsung Galaxy S3 yang "Meletup"

Malang tak berbau. Itulah yang terjadi kepada seorang gadis yang cedera parah di bahagian paha, apabila Samsung Galaxy S3 meletup di dalam poket seluarnya.

Hmmm..susah jugak kalau macam ni. Alat canggih yang sepatutnya mambantu kita untuk berkomunikasi, kini boleh jadi "bom" pemusnah. Ngerikan!!!

15 comments:

  1. hah..macamana bole jadi macm tu ya..

    ReplyDelete
  2. wah bahaya ni .. kat mana yer !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang bahaya KA..harap-harap tak berlaku lagi..

      Delete
  3. salam ramadhan # 14
    wah..bahaya ni,letak dlm handbag ok kot...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam 14 Ramadhan mama3

      nanti dia meletup dalam handbag..he..he

      Delete
  4. Hish...seramnya....macamana boleh jadi gitu eh...Takut jugak kalau cenggitu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Okje..suspen jugakkan kalu jadi macam ni..

      Delete


  5. شركة نقل عفش
    اهم شركات مكافحة حشرات بالخبر كذلك معرض اهم شركة مكافحة حشرات بالدمام والخبر والجبيل والخبر والاحساء والقطيف كذلك شركة رش حشرات بالدمام ومكافحة الحشرات بالخبر
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة تنظيف خزانات بجدة الجوهرة من افضل شركات تنظيف الخزانات بجدة حيث ان تنظيف خزانات بجدة يحتاج الى مهارة فى كيفية غسيل وتنظيف الخزانات الكبيرة والصغيرة بجدة على ايدى متخصصين فى تنظيف الخزانات بجدة
    شركة تنظيف خزانات بجدة
    شركة كشف تسربات المياه بالدمام
    شركة نقل عفش واثاث

    ReplyDelete

Designed By