Breaking News

Sunday, July 7, 2013

Si Penyu "Perokok" Tegar

 Changchun Turtle Becomes “Accidently” Addicted to Smoking; Now Puffs 10 a Day
 Si Perokok Tegar

Seekor penyu di pinggir Changchun, China telah diistiharkan sebagai Perokok Tegar apabila dia gagal mengawal dirinya dan menghabiskan 10 batang rokok sehari.

Kejadian yang tidak disengajakan berlaku tidak lama dahulu apabila si penyu dengan tidak sengaja terhisap rokok yang jatuh mulutnya sewaktu Chef Tang, tuannya mengeluarkan seketul tulang ayam kecil yang tersangkut di mulutnya yang kesakitan. Sejak hari itu, si Penyu gagal mengawal perasaan apabila ternampak rokok ditangan tuannya. Dia akan merangkak kearah tuannya sambil mengeluarkan bunyi yang mendesir seolah-seolah meminta untuk di berikan rokok tersebut. Si Penyu tidak akan berganjak selagi tidak berjaya mendapat rokok tersebut.

Chef Tang akhirnya akur dengan permintaan si Penyu dan mereka akan merokok bersama-sama.

1. "Rahsia" KLIA
2. Hanya Untuk Wanita
3. Tawaran Hebat 2013
4. Siapa Cepat Dia Dapat
5. Exclusive Offer: Hanya RM25.00   

6. Jangan Lepaskan Peluang Ni      
7. Rugi Tak Cuba    

Extract From: Echinacities.com

12 comments:

  1. amboiiii2...smoking 2 kak.dasyat sungguh

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh bayangkan asap kepul-kepul tak..tapi penyu adsa hidung ke..he..he

      Delete
  2. Peliknya tengok~...haha. Yang tak tahan pandai pula tu minta rokok dekat tuan dia. hehe

    ReplyDelete
  3. err..penyu pun pandai merokok rupanya..pelik hehe

    ReplyDelete
  4. hehe....dah mcm manusia dah....ke manusia yg macam penyu hehe

    ReplyDelete
  5. cepat la dapat sakit jantung penyu ni...

    ReplyDelete
  6. شركة نقل عفش
    اهم شركات مكافحة حشرات بالخبر كذلك معرض اهم شركة مكافحة حشرات بالدمام والخبر والجبيل والخبر والاحساء والقطيف كذلك شركة رش حشرات بالدمام ومكافحة الحشرات بالخبر
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة تنظيف خزانات بجدة الجوهرة من افضل شركات تنظيف الخزانات بجدة حيث ان تنظيف خزانات بجدة يحتاج الى مهارة فى كيفية غسيل وتنظيف الخزانات الكبيرة والصغيرة بجدة على ايدى متخصصين فى تنظيف الخزانات بجدة
    شركة تنظيف خزانات بجدة
    شركة كشف تسربات المياه بالدمام
    شركة نقل عفش واثاث

    ReplyDelete

  7. شركة كيان لنقل العفش بالرياض والمدينة المنورة وجدة ومكة والطائف والدمام تقديم لكم دليل كامل لشركات نقل العفش بالمملكة العربية السعودية
    نقل عفش شركة كيان
    دليل شركات نقل العفش
    شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
    شركة نقل اثاث بالرياض
    شركة نقل عفش بجدة
    شركة نقل عفش بمكة
    شركة نقل عفش بالطائف
    شركة نقل عفش بينبع

    ReplyDelete

Designed By