Breaking News

Tuesday, March 25, 2014

Kejamnya: Leher Bayi Ini Di Rodok Dan Di Kelar

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/Scissors.png
Leher Di Rodok & Di Kelar Dengan Gunting

Leher Di Kelar Dengan Gunting


Apabila manusia dikuasai syaitan, tindakan mereka memang kejam. Tidak kira ianya seorang ibu, seorang bapa mahupun seorang anak. 

Jika pada kebiasaannya kita dihidangkan dengan berita bayi yang baru dilahirkan di buang didalam tandas, di tinggal dibelakang rumah, ditepi jalan atau di hadapan masjid, kali ini lebih dahsyat. Bayi malang yang baru dilahirkan ini, maut ditangan ibunya, apabila dibunuh secara kejam. Lehernya dirodok dan dikelar menggunakan gunting menyebabkan ia mati serta merta.

Suspek warga Indonesia yang berusia 26 tahun dari Kajang, itu kemudiannya memasukkan mayat bayi lelaki malang itu ke dalam bungkusan plastik sebelum menyembunyikannya di dalam bilik tidur beliau. Ngerikan...Hmmm...

22 comments:

  1. salam. astaghfirullah...kenapa sampai begitu kejam terhadap darah daging sendiri??

    ReplyDelete
  2. Kalau baca dari paper kakak rasa wanita itu dah tak ada pilihan sebenarnya sebab tak tahu nak buat macam mana. Otak dah digoda syaitan itulah jadinya. Na'uzubillah...

    ReplyDelete
  3. bile diri dah dikuasai syaitan...kesian bayi tu..

    ReplyDelete
  4. ngeri betul tindakannya , memang tak ada perasaan belas langsung lah !

    ReplyDelete
  5. MEMBACANYA PUN DAH CUKUP MENGERIKAN...

    ReplyDelete
  6. Assalam
    Ya Allah. Meremang rasa. Menakutkan sungguh. Harap ada keadilan untuk itu.

    ReplyDelete
  7. lebih dari binatang.....erm sedih baca..itulah bila syaitan mengawal diri..

    ReplyDelete
  8. assalamualikum..haihh lama tak menyinggah rasanya.. hehe... entry ni naniey tak baca pon..terus komen kat bawah..sebab tgk tajuk tu macam kejam sgt..tak sanggup rasanya nak baca... hehe.. komli utk raudah..

    ReplyDelete
  9. nampak macam gila je orangnya.. kejam sangat!!

    ReplyDelete
  10. Heiii...seramnya....
    Teringat kat anak sedara yg baru lahir....kecik gitu kena rodok.....hish apalah yg dia tahu...

    ReplyDelete
  11. Pelbagai kemungkinan menyebabkan beliau bertindak demikian, tapi yg pasti ianya atas pertimbangan yg kurang waras dan hasutan syaitan.

    ReplyDelete
  12. kejamnyer...kesian bayi tu. Hanya orang yang tak waras je sanggup buat macam tu

    ReplyDelete
  13. kejam kejam.. mmg takde hati perut langsung..

    ReplyDelete
  14. Astagfirullah.. mmg tersangat kejam ni.....

    ReplyDelete
  15. mmg kejam...eloknya dia pun dibuat macam tu...

    ReplyDelete
  16. Ingin jana pendapatan lumayan dgn mudah dan cepat tanpa modal,tiada penipuan??? click - http://tasks4job.com/?refer=57311

    ReplyDelete

Designed By