Breaking News

Monday, October 27, 2014

Amaran Puting Beliung Di Lembah Kelang

Amaran Puting Beliung Di Lembah Kelang

Ada sesiapa yang terima message berkenaan Fenomena puting beliung yang dijangka melanda Kuala Lumpur dan Putrajaya dari 27 hingga 30 Oktober melalui whazz up atau FB? Pasti ada kan. Kita pun tak pasti dari mana sumber berita ni diperolehi kerana Jabatan Meteorologi Malaysia (MetMalaysia) sudah menafikan ada mengeluarkan kenyataan ini. Menurut mereka kenyataan ini adalah palsu dan meminta mereka yang bertanggungjawab menyebarnya untuk menghentikan perbuatan tersebut.

Hmmm...janganlah sebarkan berita yang tak sahih ya..Mana tau kadang-kadang apa yang kita ungkapkan adalah satu doa...Walau apapun hati-hati semua coz setiap petang memang hujan lebat sekarang. Angin pun boleh tahan lajunya. Moga kita semua dijauhi daripada segala musibah. Aminn...

21 comments:

  1. Berita tak benarla diorang makin suka hebahkan..

    ReplyDelete
  2. betul tu RDZ..semoga Malaysia dijauhi daripada musibah

    ReplyDelete
  3. Huhuhu.. sape nth sebarkn.. moge2 dijauhi mlapetaka seperti ini.. ameeennn..

    ReplyDelete
  4. Skrg ni memang musim hujan lebat..
    semoga dijauhkan dari segala malapetaka...aamiin

    ReplyDelete
  5. tak mustahil berlaku ... peringatan itu lbh baik . education UK dear .

    ReplyDelete
  6. betul tu. mereka yang suka sebar2 msg drpd SNS ni selalu tak fikir panjang. patutnya semak kesahihan dulu. jangan terlalu mudah percaya khabar angin

    ReplyDelete
  7. jangan percaya kalau ia bukan dari sumber yang sahih maa..

    ReplyDelete
  8. sha langsung tak percaya.... kalau tak sahih memang sha tak sebarkan....

    ReplyDelete
  9. yang tak sahih ni memang seronok betul dorang menyebarkan..

    ReplyDelete
  10. bahaya bila kita cuaba menyusahkan orang lain..tak ada rasa serba salah k

    ReplyDelete
  11. Salam Selasa Raudzah.. kadang bila mendapat berita melalui whatsapp ke, weechat, email or etc.. laju je jari klik forward tanpa menyiasat sumber berita sahih ke tak.. termasuklah diri Nurul ni..

    ReplyDelete
  12. Mmg kecok skjp dgn wassap ni.. hhmmm..

    ReplyDelete
  13. michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletcanada.in.net/
    nike air force 1, http://www.airforce1.us.com/
    soccer jerseys, http://www.soccerjerseys.us.com/
    mulberry outlet, http://www.mulberryoutlet.com.co/
    lacoste polo shirts, http://www.lacostepoloshirts.cc/
    michael kors outlet, http://michaelkors.outletonlinestores.us.com/
    ralph lauren uk, http://www.ralphlauren-outletonline.co.uk/
    toms outlet, http://www.tomsoutlet-stores.com/
    polo ralph lauren, http://www.poloralphlauren.us.org/
    nike free uk, http://www.nikefreerunning.org.uk/
    ralph lauren outlet, http://www.ralphlaurenoutlet.in.net/
    christian louboutin, http://www.scarpelouboutin.it/
    michael kors handbags, http://www.michaelkorshandbagsoutletstore.us.com/
    cheap nhl jerseys, http://www.nhljerseys.us.com/
    the north face clearance, http://www.thenorthfaceclearances.us.com/
    north face outlet, http://www.thenorthface.me/
    rolex watches uk, http://www.rolexwatches-uk.co.uk/
    coach outlet online, http://www.coachoutletonline-store.us.com/
    louis vuitton bags, http://www.louisvuittonbag.us.com/
    mbt shoes, http://www.mbtshoesoutlet.us.com/
    chanel handbags, http://www.chanelhandbags-outlet.us.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletusa.net/
    cheap oakley sunglasses, http://www.cheapoakleysunglassess.us.com/
    the north face uk, http://www.thenorthfaces.org.uk/
    jordan shoes, http://www.jordan-shoes.us.com/
    hollister uk, http://www.hollistershirts.co.uk/
    oakley sunglasses, http://www.wholesaleoakleysunglasses.us.com/
    abercrombie and fitch, http://www.abercrombie-fitch.us.com/
    0926maoqiuyun

    ReplyDelete

  14. شركة نقل عفش
    اهم شركات مكافحة حشرات بالخبر كذلك معرض اهم شركة مكافحة حشرات بالدمام والخبر والجبيل والخبر والاحساء والقطيف كذلك شركة رش حشرات بالدمام ومكافحة الحشرات بالخبر
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة تنظيف خزانات بجدة الجوهرة من افضل شركات تنظيف الخزانات بجدة حيث ان تنظيف خزانات بجدة يحتاج الى مهارة فى كيفية غسيل وتنظيف الخزانات الكبيرة والصغيرة بجدة على ايدى متخصصين فى تنظيف الخزانات بجدة
    شركة تنظيف خزانات بجدة
    شركة كشف تسربات المياه بالدمام
    شركة نقل عفش واثاث

    ReplyDelete

  15. شركة كيان لنقل العفش بالرياض والمدينة المنورة وجدة ومكة والطائف والدمام تقديم لكم دليل كامل لشركات نقل العفش بالمملكة العربية السعودية
    نقل عفش شركة كيان
    دليل شركات نقل العفش
    شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
    شركة نقل اثاث بالرياض
    شركة نقل عفش بجدة
    شركة نقل عفش بمكة
    شركة نقل عفش بالطائف

    ReplyDelete

Designed By