Breaking News

Friday, July 19, 2013

"Mata" Ke Tiga

 tredjeoga
Mata Ke "Tiga"

Tilde Nörgaard, adalah seorang pelajar kelas enam di sebuah sekolah di Sweden. Yang menarik pasal gadis ini ialah kehadiran "Mata" Ke Tiga beliau di dalam gambar kelasnya. Hingga kini, tiada siapa yang dapat menjelaskan kenapa mata tersebut berada di situ. Yang pasti itu bukan photoshop ya. And I have to say this. Ianya agak menyeramkan bila tenung lama-lama. Hmmm...


23 comments:

  1. ohoh! >.< erk... takut jugak... >.<

    ReplyDelete
  2. isk-isk...pelik betol...seram tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tol tu cik akak..kalau tengok lama sikit..macam hidup je mata tu..

      Delete
  3. uish.. macam watak dalam dragonball.. lupa nama dia

    ReplyDelete
  4. uish..seram aih..real plak tu nampak...

    ReplyDelete
  5. Wah.. habis mata tu boleh berkelip kaa? mesti pelik sgt2 macam tu..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. He..he..seram kan Okje..walau nampak tak ada apa-apa

      Delete
  7. yg ada mata tiga nih jin aka syaitan ... sesungguhnya Allah lebih mengetahui ...

    ReplyDelete
  8. Hanya gambar...pelbagai kesilapan, kerosakan dan pelbagai punca dari kamera dan persekiran yg menjadikan gambar itu begitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yang membingungkan jurugambar BM..siap bayar pampasan lagi kat that girl coz dia orang tak tahu camne boleh jadi macam tu..

      Delete
  9. maybe ada kesilapan kt kamera.. :)..hantu..hehehe

    ReplyDelete
  10. err..seram pula tengok mata ketiga dia tu

    ReplyDelete

Designed By