Che Ta & Zain Ada Di Sini!!!!

 http://www.murai.com.my/Portals/18/ZAINCHETA/11-Zain-Saidin-Rozita-Che-Wan-Bulan-Madu-Di-Rome-Venice-ROTIKAYA-746x750.jpg 
Che Ta & Zain
http://www.mummynemo.com/wp-content/uploads/2013/12/hon3.jpg
 Che Ta & Zain

Venice, Italy


You all ingat tak lagi dalam my last entry mengenai Majlis Persandingan Che Ta & Zain kita ada mention yang salah satu destinasi bulan madu dia orang kat Venice, Italy. So malam ni kita nak ajak you all mengembara ke kota Venice...Cantik tau!!!

 #1 of World Famous Canals
 Venice "The City Of Water"

Venice seperti yang semua orang tau adalah sebuah bandar di Itali. Ia adalah ibu kota wilayah Veneto yang terletak ditimur negara itu. Ianya dibina di atas 117 pulau-pulau kecil yang dipisahkan oleh 150 terusan.  Di antara terusan terdapat banyak jambatan kecil. Mereka menyeberangai terusan menggunakan sejenis bot yang dipanggil gondola. 

 http://www.cretediscover.com/RentCraft/Italy/img/venice-italy.jpg
 Ber Gondola Di Italy

Kebanyakan bangunan-bangunan yang terdapat di Venice terkenal dengan kerana seni binanya yang cantik dan menarik. Ramai pelancong yang datang ke sini dari seluruh dunia untuk melihat sendiri keunikan bandar ini. Antara yang terkenal adalah Jambatan Rialto, St Mark Basilica dan Istana Doge.

So kalau sapa-sapa yang berhajat nak pergi honeymoon kat sini macam Cik Ta & Zain, memang sesuai sangat-sangat walaupun Gondolanya teramatlah slow!!!!


Comments

  1. bestnyer..bila la kathy tak sampai..malaysia pun tak habis jelajah..

    ReplyDelete
  2. Bestnya.. dulu pernah jenjalan di venice, tp semua geng2 lelaki.. x romantik langsung huhu.. :D :D
    inti, inti & inti sini & slmt berhujung minggu.. :)

    ReplyDelete
  3. best nya dapat.. cantiknya kat sana..

    ReplyDelete
  4. Tak mampu nak kesana...nikmati gondola kat genting aje :)

    ReplyDelete
  5. best nye dpt honeymoon kat sne...
    cantik gila tempat tu

    ReplyDelete
  6. semoga rumahtangga beliau bkekalan sampai ke ank cucu :) ..mmg cantik tempat ni dipilih utk bbulan madu..hewhew :P

    ReplyDelete
  7. تقدم شركة مصر للمصاعد اكبر شركات مصاعد في مصر تخفضيات علي المصاعد المنزلية: تستخدم لنقل الأشخاص والأشياء الصغيرة التي يصعب صعودها على السلالم. تعمل هذه المصاعد على توفير الراحة والأمان للأشخاص داخل منازلهم.

    ReplyDelete
  8. يحتوي كتالوج مواسير upvc علي معلومات مفصلة حول التطبيقات المناسبة لهذه المواسير. يمكن استخدامها في أنظمة الصرف الصحي وتصريف المياه وتوزيع المياه الباردة والساخنة وغيرها من التطبيقات الصناعية والتجارية. يتضمن الكتالوج أمثلة واقعية عن استخدامات مواسير UPVC في مختلف الصناعات لمساعدة المستخدمين على فهم قدرتها على تلبية احتياجاتهم.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat