4 Cara Untuk Menang Angpau RM4,204 Dari JDR

Menang Angpau dari JDR

Cabaran Affliate JDR


You all Ingat lagi tak dengan Cabaran Affliate JDR yang kita kongsikan tempohari. Cabaran yang menawarkan Angpau bernilai RM4,204 ni sememangnya berbaloi untuk di cuba. Cabaran ni masih terbuka tau. Ada lagi 20 hari ya. Banyak lagi tu. So you all dah join ke belum? 

Pada yang dah join, tahniah ya. Pada yang belum join coz tak pasti/tau bagaimana cara nak promosikan cabaran tu, kita ada solusi untuk you all semua. Cara ni kita yakin memang berkesan. Ramai yang dah berjaya menggunakannya. Antaranya:

4 Cara Untuk Menang Cabaran Affliate JDR


1. Melalui Email - Promosi melalui email kepada rakan-rakan kita, saudara mara atau mereka-mereka yang berada di dalam mailinglist kita. Salinan Email tersebut boleh diperolehi di "Marketing Tools" dalam akaun AgenAffiliate.com. Kalau you all rasa email tu macam tak best je, you all boleh tulis sendiri gunakan bahasa yang lagi menarik untuk memastikan mereka yang terbaca email tersebut, excited nak join sama.

Mengikut statistik cara ini adalah kaedah promosi terbaik untuk mendapatkan jualan dalam tempoh masa yang singkat.
 
2. Blog Review - Review berkenaan produk JDR iaitu "Panduan JDR" di blog you all & buat sticky post sehingga peraduan tamat. Apa yang you all perlu buat adalah review tentang produk JDR - "Panduan JDR". Terangkan faedahnya kepada pembeli, bukan tentang program affiliate JDR ya. Ingat, matlamat kita adalah untuk menghasilkan jualan bukan untuk mencari downline. Kalau tak pasti nak review macammana, boleh baca rakan-rakan otai kita ni punya review.

3. Melalui Facebook - Jika you all punya page yang mempunyai ramai follower dari Malaysia, you all boleh promosikan melalui page you all sendiri. Kalau tak ada tak apa, coz ada banyak page yang boleh di sewa untuk tujuan promosi. Kos untuk menyewa page adalah serendah RM10.00 sahaja.

You all boleh klik kat link dibawah untuk mencari yang sesuai.
 

Link 1  
Link 2  
Link 3  
Link 4  
Link 5

4. Melaui Twitter - Pastikan you all tweet mengenai cabaran di atas kepada semua rakan-rakan twitter you all. Kalau you all tak ramai follower, sama seperti Facebook, ada banyak pihak yang menyewakan akaun twitter mereka untuk tujuan promosi. So you all boleh pilih mana yang berkenan. You all boleh google untuk mendapatkan senarai orang yang menawarkan perkhidmatan k.

p/s; Sebenarnya tips di atas bukan hanya untuk cabaran ni aje tau. Ia adalah 4 cara terbaik untuk menjana pendapatan secara online. Tak kiralah you all ada produk sendiri atau promosikan produk orang lain.


So tunggu apa lagi. Jom semua. Pada yang belum mendaftar untuk menjadi affiliate JDR , boleh daftar di SINI ya!!!

Selamat Mencuba Semua...


Source

Comments

  1. mmg masyuk..nak promote tu pulak malasnya.. hihi

    ReplyDelete
  2. Memang banyak tu tapi tak terbuat semua benda tu. hehe, siapalah yang menang agaknya nanti

    ReplyDelete
  3. salam. thanks share kak :)

    p/s isi tabung the school :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are most welcome ta..and thanks for the click ya!!!

      Delete
  4. Affiliate ini macam masih kurang. Beruntung siapa yg dpt.
    Banyak tu:)

    ReplyDelete
  5. mmg masyuklah kalu menang ni hehehe

    ReplyDelete
  6. saya dah register dengan JDR nie tapi masih belum buat apa2 earning lagi sbb masih kurang paham dengan programnya..tapi entry ini serba sedikit membantu..

    Regards.
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. Oooo... gittuuu!!... :D Thanks Sis!

    ReplyDelete
  8. Kalau usaha...Insyaallah, pasti akan berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu BM....kalau tak hari ni, esok, kalau tak esok, lusa , klaua tak mungkin minggu depan , bulan depan atau bila tiba masanya kan..yang penting jangan give up!!!

      Delete
  9. angpau besar tu, rugi kalau terlepas peluang kan :)

    ReplyDelete
  10. Wahh.. ang pau.. wang mali wang.. thanks sharing Raudzah.. :)

    ReplyDelete
  11. semoga berjaya raudzah.. lumayan tu..

    ReplyDelete
  12. Lumayan tu.gdluck sis.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat