Breaking News

Thursday, May 8, 2014

Kejamnya...Dibakar Hidup-Hidup Kerana Seekor Kerbau

dibakar hidup-hidup kerana seekor kerbau 
 Di Bakar Hidup-Hidup Kerana Seeekor Kerbau

Dibakar Hidup-Hidup Kerana Seekor Kerbau


Info ngeri pilihan Blog Santai untuk dikongsikan dengan semua adalah kisah malang seorang isteri yang dibakar hidup-hidup oleh suaminya hanya kerana seekor kerbau. Rihana Shekh Dhafali dari Miyapur, India, yang sarat mengandung 7 bulan, telah perlakukan sebegitu kejam selepas keluarga beliau dikatakan gagal memberikan wang hantaran perkahwinan yang berupa sebuah motosikal dan seekor kerbau, baru-baru ini.

Akibat daripada perbuatan kejam tersebut, beliau telah mengalami keguguran dan keadaannya sangat kritikal apabila seluruh bahagian bawah badannya cedera parah. Beliau yang dibawa ke hospital oleh salah seorang ahli keluarga suaminya turut didesak untuk memberitahu polis yang membuat siasatan, bahawa kejadian tersebut berlaku akibat daripada kecuaiannya sendiri. Menurut Rihana, ini bukanlah pertama kali beliau diseksa oleh suaminya kerana hal tersebut. hmmm...zalim sungguh manusia ni.

21 comments:

  1. astahgfirullah al-azim...kejamnya bakar biini sendiri..hm
    inti & whisper for u :)
    salam jumaat..

    ReplyDelete
  2. nampak sangat lelaki tu tak mencintai isterinya, materialistik betul!

    ReplyDelete
  3. Ada lagi manusia yang tak berhati perut dan tiada peri kemanusiaan diatas muka bumi ini...macam zaman jahiliah dulu...

    ReplyDelete
  4. hmmm...teruk betul wanita di perlakukan..

    ReplyDelete
  5. teruk betul la..macam xde akal je diorang nie

    ReplyDelete
  6. kejam dan tak berperikemanusiaan...

    ReplyDelete
  7. ini kekejaman level infinity nih...menabung huawei sini...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. ya Allah kenapalah kejam sgt smpai mcm ni

    ReplyDelete
  9. memang kejam dan tak berperikemanusiaan

    ReplyDelete
  10. manusia sekarang ramai yang tidak waras!

    ReplyDelete

  11. شركة نقل عفش بالرياض وجدة والدمام والخبر والجبيل اولقطيف والاحساء والرياض وجدة ومكة المدينة المنورة والخرج والطائف وخميس مشيط وبجدة افضل شركة نقل عفش بجدة نعرضها مجموعة الفا لنقل العفش بمكة والخرج والقصيم والطائف وتبوك وخميس مشيط ونجران وجيزان وبريدة والمدينة المنورة وينبع افضل شركات نقل الاثاث بالجبيل والطائف وخميس مشيط وبريدة وعنيزو وابها ونجران المدينة وينبع تبوك والقصيم الخرج حفر الباطن والظهران
    شركة نقل عفش بجدة
    شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
    شركة نقل اثاث بالرياض
    شركة نقل عفش بالدمام
    شركة نقل عفش بالطائف
    شركة نقل عفش بمكة
    شركة نقل عفش بينبع

    ReplyDelete

Designed By