Breaking News

Wednesday, June 18, 2014

WW # 25: Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar

   Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar
Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar
Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar 
Kilang Bihun Cap Masjid Terbakar. Case Close?

Pada setiap hari Rabu, Blog Santai akan menerbitkan satu entri bergambar tanpa kata. "Wordless Wednesday" memberikan peluang kepada pembaca untuk membuat tafsiran tentang maksud gambar, berdasarkan kefahaman masing-masing.

19 comments:

  1. macam mana la boleh terbakar yer...ada spekulasi2 yg timbul ni...

    ReplyDelete
  2. salam. hmm macam mana bole terbakar ni..

    ReplyDelete
  3. WOh..kena panah petir ke?hehe.. Dah menabung juga =)

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/06/simptom-gout-dikurangkan-dengan-set-gout-shaklee.html

    ReplyDelete
  4. haah tgk td kilg ni terbakau ...huhu
    ada byk spekulasi
    tp bialah ..ad kebaikan n keburukan nye ni

    ReplyDelete
  5. ke dibakar?sebab dah rugi hari tu...kalau terbakar boleh claim insurans..

    ReplyDelete
  6. aduh, tak dapatlah merasa bihun yang ssssedap ni lagi!

    ReplyDelete
  7. something wrong neh..tetiba terbakar...

    ReplyDelete
  8. terbakar atau kena bakar, kan ?? tak tahu lah....

    ReplyDelete
  9. Terbakat atau dibakar wallhu'alam...

    ReplyDelete
  10. dah ada macam-macam spekulasi..terbakar, kena bakar atau dibakar

    ReplyDelete
  11. Bila berlaku kemusykilan.. cara yg terbaik adalah memadamkan kemusykilan tersebut.. wallahualam..

    ReplyDelete
  12. Terbakar ke mmg sengaja dibakar ni ...

    ReplyDelete


  13. شركة سكاي لخدمات نقل العفش والاثاث بالمنطقة العربية السعودية نحن نوفر خدمات نقل اثاث بالرياض ونقل عفش بالمدينة المنورة ونقل عفش بمكة ونقل عفش بالطائف نحن نقدم افضل نقل اثاث بخميس مشيط ونقل عفش بجدة
    شركة سكاي نقل العفش
    مدونة لنقل العفش
    شركة نقل عفش بمكة
    شركة نقل عفش بالرياض
    شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
    شركة نقل عفش بجدة
    شركة نقل عفش بالطائف
    شركة نقل عفش بالدمام

    ReplyDelete

Designed By